Telefonische bereikbaarheid

21-06-2018

Als u de afgelopen tijd telefonisch contact hebt gehad met de gemeente, dan hebt u misschien ervaren dat de telefonische bereikbaarheid niet altijd goed was. Dit komt doordat de telefooncentrale helaas niet goed werkt. Soms komt het voor dat er geen geluid meer is zodra de telefoon is opgenomen door de gemeente. Ook horen sommige bellers een Engelse tekst. Een aantal bellers moet te lang wachten voordat er verbinding is of de verbinding wordt tijdens het gesprek of bij het doorverbinden verbroken.

Wij vinden dit erg vervelend, omdat wij u op deze manier niet de dienstverlening kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Onze welgemeende excuses hiervoor.

KPN is als leverancier van de telefooncentrale aan het onderzoeken waarom het systeem niet goed werkt. Medewerkers van de gemeente houden voor KPN bij in welke situaties de telefonische bereikbaarheid een storing heeft. Samen met KPN werken we achter de schermen hard aan een oplossing.

Hoe kunt u ons bereiken?

Natuurlijk staan wij niet alleen telefonisch, maar ook op andere manieren voor u klaar. Wilt u ons bereiken, dan kan dat:
• Per e-mail: stuur uw bericht naar gemeente@vijfheerenlanden.nl of mail rechtstreeks naar uw contactpersoon bij de gemeente
• Via onze website: vul het contactformulier in op onze website. Kom langs bij onze receptie tijdens onze openingstijden
• Stuur uw bericht via onze social media (Facebook of Twitter)

Ervaart u telefonische verbindingsproblemen? Meld het ons dan via gemeente@vijfheerenlanden.nl. Met deze informatie helpt u ons verder!